از ایمیل مارکتینگ درست استفاده کنیم

از ایمیل مارکتینگ درست استفاده کنیم

امروزه بسیاری از سایت ها از ایمیل مارکتینگ استفاده استفاده میکنند و یکی از راه جذب مخاطب به سایت برای فروش کالا و خدمات است.اما ایمیل مارکتینگ هم مانند سایر ابزارهای سئو دارای اصول خاصی است.

 

هر روزه صدها ایمیل از جاهای مختلف دریافت میکنیم که خیلی از آنها  را بدون اینکه حتی بازکنیم از اینباکس پاک میکنیم.تصور کنید خود شما هم کاربرانی دارید که در بازه های زمانی برایشان ایمیل میفرستید پس چکار باید بکنید که کاربران شما متن ایمیل را مطالعه کنند و چگونه میتوانید یک ایمیل مارکتینگ موفق داشته باشید.

1-عنوان جذاب : باید عنوانی برای ایمیل خود انتخاب کنید که وقتی کاربر در اینباکس خودش آن را درمیان ده ها ایمیل دیگر مشاهده کرد ترغیب شود ایمیل شما را باز کند و متن آن را مطالعه کند. عنوان :" آموزش تند خوانی " جذاب نیست اما عنوان "پنج روش که به شما کمک میکند تند تر بخوانید و بهتر بفهمید" برای کاربر جذاب و وسوسه برانگیز است.

2-فروش از ابتدا : هرگز در ایمیل اول کاربرخودرا وادار به خرید محصول نکنید.سعی کنید توضیحات مرتبط و تکمیلی به او بدهید و سعی کنید اعتماد او را جلب کنید بعد به سراغ فروش بروید.

3-خصوصی سازی : کسی حوصله اسپم را ندارد پس اگر ایمیلی که متن آن باسلام دوست عزیز شروع شود بلافاصله پاک میکند. باید متن ایمیل برای هر گیرنده اختصاصی شده باشد یعنی ابتدای ایمیل با سلام جناب آقای رضا...... شروع شود.

4-اعتماد سازی : وقتی ایمیل با  نام مخاطب شروع میشودپس کاربر سعی میکند متن آن را بخواند و این تعامل متقابل باعث جلب اعتماد او میشود.پس وقتی اعتماد کاربر را جلب کردید بعد از آن میتوانید او را به سایت خود دعوت کنید و کالا و خدمات خود را به او عرضه کنید.

مهم ترین مساله برای شما جذب کاربر برای سایت تان است و برای کاربر هم اعتماد به فروشنده و خرید محصولی که نیازش را رفع کند است.پس با شخصی سازی ایمیل میتوانید یک کمپین ایمیل مارکتینگ موفق داشته باشید.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : پنج شنبه 12 شهريور 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: